close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

תריסים ונציאנים – התריס שיכול להתאים לכל מבנה

מערכת שורשיג אלול, תשפ02/09/2020

כשמתכננים בנייה של בית חדש, אחד הדברים שצריך להתייחס אליהם הוא אילו תריסים יכולים להתקין במקום.

תגיות:
כשמתכננים בנייה של בית חדש, אחד הדברים שצריך להתייחס אליהם הוא אילו תריסים יכולים להתקין במקום. ישנם דגמים שונים של תריסים, אשר נבדלים בעיצוב ובסגנון. כמו כן, הם נבדלים באופן בו אפשר להפעיל את התריסים.

ישנם תריסים סטנדרטיים אשר ניתן לפתוח ולסגור אותם באופן ידני. לעומת זאת, ברוב המבנים החדשים וכן במבנים שעבורים שיפוץ ושדרוג, נהוג להתקין תריסים אשר עובדים בעזרתם מנוע חשמלי וניתן לשלוט בהם בעזרת שלט רחוק. דוגמא לתריסים שכאלה, הם תריסים ונציאנים.

תריסים
אלה אפשר להתקין מבפנים ומבחוץ, הם מאפשרים לנו לקבל אור שמש טבעי חזק, אך מעבר לזה, אנחנו יכולים לשלוט בכמות האור שייכנס פנימה, הכל בעזרת שלט רחוק ומנוע חזק שפותח וסוגר את התריסים בצורות שונות, כפי שאנחנו רוצים.

בעזרת תריסים ונציאנים עם מנוע סומפי, ניתן לשלוט בצורה מאוד מדויקת ונוחה בתריסים וליהנות מאיכות חיים משודרגת במבנה. זאת בזמן שהתריסים עצמם הם ברמה מאוד גבוהה, עמידים וחזקים, ויכולים לשרת אותנו זמן רב.

לפני שנסביר מדוע משתלם להתקין תריסים ונציאנים עם מנוע סומפי, חשוב להדגיש, אפשר להתקין תריסים כאלה הן בעזרת בניית מבנה חדש, בין אם זה מבנה מגורים או אחר, וכן, אפשר להוסיף את התריסים גם למבנה קיים, בעת תהליך שיפוץ או בשלבים אחרים.

מדוע משתלם להתקין תריס ונציאני עם מנוע סומפי
אפשר לחלק את היתרונות למספר קבוצות שונות:
קבוצה ראשונה מתייחסת לסוג התריס ולעצם של חיבור המנוע אליו. היתרונות באים לידי ביטוי ברמת השליטה בתאורה שנכנסת אל תוך המבנה, השליטה בטמפרטורה של הבית, וכן ביכולת לקבוע את רמת הפרטיות ממנה נהנה בתוך המבנה. הרי אנחנו יכולים להחליט האם התריס יהיה פתוח לרווחה, חלקית או סגור לגמרי.

קבוצה שנייה מתייחסת לעצם העובדה שאנחנו בוחרים להתקין מנוע של סומפי. כאן היתרונות באים לידי ביטוי באיכות המנוע, המוניטין של מוצרי החברה והשירות שלה וכן האפשרות ליהנות מדגמים שונים ואפשרויות התקנה רלוונטיות עבורנו. כמו כן, אנחנו יכולים לחבר את התריסים והמנוע למערכת בית חכם, ובכך לשלוט עליו מרחוק.

צריך להדגיש עוד, החברה מספקת ייעוץ לפני רכישה וכן אחריו, אם יש בעיה במוצר או מתקשים להפעיל אותו, אז אפשר לקבל תמיכה מאנשי הצוות בכל עת. כמו כן, החברה מספקת אחריות מלאה על המוצר.

חשוב להדגיש, כשמתקינים מערכת כמו תריסים ונציאנים עם מנוע, יש לבחון עד כמה היא מתאימה לצרכים שלנו, בין אם זה על פי אופי המבנה, בין אם זה על פי הסגנון והעיצוב שלו, וכמובן, על פי התנאים שעומדים לרשותנו, למשל בכל מה שקשור לתקציב. כך ניתן לבחור מוצר שיענה על הדרישות שלנו באופן מלא ויתאים לצרכים ולתנאים שעומדים לרשותנו בצורה אופטימאלית.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה